رویدادها آرشیو خبر ها
الگری: فوتبال هم مانند زندگی دارای چرخه و دورانی ست

الگری: فوتبال هم مانند زندگی دارای چرخه و دورانی ست

یوونتوسی ها خیلی زود باید پیروزی شیرین خود مقابل رم را فراموش می کردند و خود را آماده یکی دیگر از رقابت های حساس و مهم فصل کنند، مصافی در فینال سوپرکوپا برابر رقیب و دشمنی دیرینه که پیروزی در آن می تواند شرایط بانوی پیر را به طرز چشمگیری به سودشان برگرداند.

 

مکس الگری، مربی یووه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد:

 

همه چیز واضح است، همه بازیکنان را در اختیار ندارم. بعد از تمرینات امروز بررسی می کنیم. بازیکنانی هستند که هنوز امادگی بازگشت ندارند، بونوچی اما خوب است و فردا بازی می کند، دنیلو غایب خواهد بود شاید در هفته اینده در دسترس باشد. فردا پرین درون دروازه خواهد ایستاد با این حال فردا تصمیم نهایی را خواهم گرفت. همه بازیکنان واکسن زده اند او اخرین بازیکنی ست که واکسن زده هنوز پاسپورت سبز را ندارد و شاید در اخرین لحظه برسد.

 

کیه زا

 

بعد از بازی و صبح دیروز با او صحبت کردم، واقعا متاسفیم برای اتفاقی که برایش افتاد. او حالش خوب بود و از عملکردش خیلی خوشحال بود، با این حال این اتفاق ها می افتد، جوان است برای بازگشت و بهبودی زمان دارد، از نظر ذهنی هم امادگی خود را بازیافته بود به هرحال از این پس باید بیشتر تلاش کنیم.

 

نقل و انتقالات

 

من در این مورد صحبت نمی کنم، شرایط کمی سخت است اما با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد و بعد خواهیم دید چه میشود. ما کولوسفسکی، کایو، موراتا و دیبالا را داریم و نیازی به بازیکن دیگری نیست، در عین حال کوادرادو را نیز داریم.

 

مدافعین

 

خیلی خوب شد که دشیلیو گل زد، الکس ساندرو برگشته و در دسترس است، بونوچی نیز بازگشته هر چند شاید برای نود دقیقه نه، اخرین تمرین را امروز انجام می دهیم و من تصمیم می گیرم.

 

موراتا

 

من همیشه با همه بازیکنان تلاش کردم ارتباط داشته باشم و همیشه همین طور بوده چه در میلان چه در یووه و چه حالا که دوباره برگشتم. ما آلوارو پنج سال فوق العاده را داشتیم و همیشه این ارتباط باقی خواهد ماند، با این حال هر از گاهی لحظات سختی نیز هستند اما رابطه همیشه حفظ خواد شد. به نظرم این درست است.

 

پیش از امضا قرارداد با یووه

 

ما همدیگر را در میلان ملاقات کردیم، دوستان مشترکی داشتیم. با گالیانی چند بار دیدار داشتم و بارها صحبت کردیم، همیشه ارتباط بسیار خوبی با او داشتم. من با مردم در سطح احساسی ارتباط برقرار می کنم و این کاملا طبیعی ست. همیشه این طور بوده.

 

لاندوچی

 

در سکو بسیار ارام تر بود، احساس می کنم فوتبال از سکوها اهسته تر است و سرعت فوتبال گرفته شده. لاندوچی باید خودش را اماده کند من در کوپا هم محروم هستم، به این شکل که حتی فکر کردم فردا هم نروم.

 

شرایط یووه

 

چیزی نباید تغییر کند، باید تعادل خودمان را حفظ کنیم و به درستی از بازی و عملکردمان تحلیل داشته باشیم. همواره باید بهتر شویم و پیشرفت داشته باشیم. بزیکنان زیادی داریم که هنوز تجربه لازم را ندارند، زمان لازم است برخی مسائل را تجربه نشان می دهد و به تو می اموزد. زندگی یک چرخه است در غیر این صورت یک تیم برای پنجاه سال قهرمان میشد. هر تکه از پیروزی یک قطعه از چالش زندگی و ورزش است. اما زمانی که تعادل داشته باشیم می توانیم یک تیم قوی و محکم باشیم. نکات مثبت و منفی همیشه در جا نمی زنند، باید بازی کنیم، باید تلاش کنیم و نتیجه بگیریم. پیروزی ها مانند برتری یکشنبه شب و گاهی هم شکست ها، همیشه برنده نمی شوی، گاهی یک بر صفر شکست می خورید و هر از گاهی چهار بر سه برنده. بعضی از بازی ها در لیگ دیوانه کننده هستند.

 

دوره اینتر

 

نمی دانم که اینتر وارد چرخه و دوره خود شده است یا نه. این ما هستیم که باید خوب و اماده ظاهر شویم. در یک بازی هر اتفاقی می تواند بیافتد. قهرمان فصل تیمی ست که از همه قوی تر باشد و از چرخه دور نشود. ما بازی به بازی پیش می رویم و حالا به بازی فردا و در ادامه پایان خوش فصل، سال آینده برای مبارزه کسب اسکودتو باز خواهیم گشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: